Reklamace

Níže naleznete kompletní návod jak postupovat při řešení reklamace

V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, nás neodkladně kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: info@prodeti24h.cz popř. na tel. 704 826 414

 Veškeré reklamace se snažíme řešit v co nejkratší lhůtě!

Pro urychlené vyřízení reklamace budeme od Vás potřebovat následující údaje:

1. Kontaktní údaje:

Jméno a příjmení, telefonní číslo, email.

2. Předmět reklamace

Číslo objednávky nebo faktury.

Uveďte také zda reklamujete celou objednávku nebo pouze její část.

3. Důvod reklamace

Vyberte z následujících důvodů:

  • Zboží je poškozené
  • Zásilka je nekompletní
  • Bylo dodáno jiné zboží než bylo objednáno
  • Vada zboží

 

Dále blíže popište závadu, poškození nebo důvod reklamace.
 

Jako přílohu emailu připojte fotografie reklamovaného (poškozeného) zboží (soubory .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):

Po obdržení veškerých informací Vás budeme obratem informovat s postupem a řešením Vaší reklamace.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení